Ünnepi munkarend:
Ügyfélszolgálat Webshop (rendelések leadhatóak 0-24 az ünnepek alatt is):
Utolsó munkanapunk: 2015.12.24. 12:00
Első munkanapunk: 2016.01.04. 09:00
Ügyfélszolgálat Szolgáltatásainkkal kapcsolatban:
e-mailben 24 órán belül
12.27.-12.30. korlátozott ügyfélszolgálat leltár miatt, átvétel csak néhány szűk idősávban az időpont táblázat szerint.
Ez idő alatt minden küldeményünk felvételre kerül, kiszállítás a GLS munkarendje szerint.
Első teljes munkanap csak 01.02-től!
>
telefon: Hétfő-Péntek 10:00-15:00 óráig, fő tevékenységünk a kutatás-fejlesztés, így terepen is dolgozunk, oktatást tartunk, illetve megbeszéléseink is vannak, ha nem tud elérni, hagyjon e-mail üzenetet, amire minden esetben válaszolni tudunk.
Az email és telefonszám elrejtésre került a spam miatt.
...Töltés...
Amennyiben nem jelenik meg, engedélyezze böngészőjében a javascriptet, vagy frissítse az oldalt.
Nyitvatartás: NINCS
Telefon: Hétfő-Csütörtök: 09:00-16:00
                                
Péntek: 11:00-15:00
Fő tevékenységünk kivitelezések és kutatás-fejlesztés, ezért ha irodán kívül vagyunk előfordul, hogy nem tud elérni minket (időpont táblázat szerint), hagyjon e-mailt, amire általában mindig (néhány óra) válaszolni tudunk.
Személyes átvétel
Személyes átvételt csak jogi személyeknek (cégek, vállalkozók, intézmények) biztosítunk folyamatosan, magánszemélyeknek csak online időpont egyeztetéssel.
Nem üzlethelység, csak elkészített megrendelések árukiadása!
ElektroCare System Kft.
1112 Budapest, Neszmélyi út 13/B.
A kiskeres vásárlóink személyes átvételét Budapesten a COVID-19 hatására megszüntettük, de 2024-től újra elérhető magánszemélyeknek is kapacitásfüggően, kizárólag online egyeztetve a szabad időpontokban.